Meny Lukk

Medlemsfordeler

Som medlem i Drammen fotoklubb har du følgende medlemsfordeler:

* Rett til deltagelse på alle klubbens møter, foredrag, fototurer, workshops, kurs, konkurranser. (Når det gjelder turer, workshops og kurs, kan det være en plassbegrensning med «førstemann til mølla»-prinsippet)

* Rett til å benytte deg av de til enhver tid gjeldende rabattordninger i fotoforretninger
– 15% rabatt på bildeprodukter hos CEWE/Japan Photo
– «Nettpris» på kjøp i butikk (Japan Photo) dersom prisene er forskjellige
– Tidsbegrensede spesialtilbud til medlemmene hos CEWE Japan Photo

* Deltagelse i klubbens prosjekter og utstillinger

* Deltagelse i et miljø hvor interessen for foto og film kombineres med et godt sosialt miljø.

* Automatisk medlem i NSFF (Norge), NFFF (Nordisk), FIAP (internasjonalt for amatørfotografer) og UNICA (internasjonalt for amatørfilmere).

* Rimelig kameraforsikring hos IF

Rabatt på software:

* Rabatt på bladet «Fotografi»; Norges største og ledende fotografiske tidsskrift.

* RecoverIT tilbyr rabatt på gjenoppretting av data.

* 12,5 % rabatt på bøker i varegruppen Foto, film og video hos haugenbok.no, fri frakt til leveringsadresse i Norge. (Din klubbleder har rabattkoden.)

* Rabatt på bøker fra Kairos Workshops.

* Rett til å delta på NSFF sine konkurranser, arrangementer mm.: NM i fotoNM i film

* Man kan delta på film- og fototreff – med workshops, foredrag og utstillinger, og ikke minst sosial omgang med andre entusiaster. Treffene arrangeres av lokale klubber i forskjellige landsdeler hvert år.

* Man har anledning til å søke NSFFs stipend.

* Man kan bli publisert i NSFF Årbok. Alle medlemmer får et gratis eksemplar av denne tilsendt årlig.

* Man kan delta på Nordic Light med rabattert deltageravgift.

* Man kan delta på Norsk Naturfoto Festival med rabattert deltageravgift

* Som medlem i NSFF kan man søke om å ha utstilling i Fotografiens Hus i Oslo. Klikk for å laste ned søknadsskjema og lokalets plantegning (PDF).

* Det jobbes kontinuerlig med å skaffe medlemmene flere rabattordninger mm.

Meld deg inn her!