Meny Lukk

Hva skjer etter sommeren

Litt info om hva klubben planlegger fra høsten av.

Vi starter opp igjen den 22. august med fotokafe . Her vil vi at medlemmene skal ta med litt bilder fra sommeren. Håper flest mulig gjør det.

Vi vil gjerne få igang eksperimentell igjen 29. august. Vi starter opp med olje i vann. Ta gjerne med glasskar, olje, farger…

Utstillingen vi skal ha fra 5. – 18. september skal jo settes opp. Her trenger vi noen frivillige. Har søkt kommunen om å få satt den opp 1 dag før, søndag 4. september.

Vi har tenkt å gjøre en fotomaraton hvor dere får oppgaver hver for dere som skal gjøres i ett spesifikt tidsrom. Dette blir lørdag 29 oktober.

Ellers så håper vi på å få arrangert turer igjen. Først ser vi på om det kan bli en høsttur til Rjukan. 2. dager Tidspunkt ikke satt ennå.

Neste vår fra fredag 28. april til mandag 1. mai blir det fototur til Wroclaw i Polen.  Hold av tid til denne turen allerede nå. Mer info kommer senere.

Wrocław – Wikipedia

Ut på tur vil fortsette som før.

Har ikke fått med alt her, se ellers på kalenderen. forside – Drammen Fotoklubb