Meny Lukk

Gyldenløve Bryggefestival

Gyldenløve Bryggefestival – Lørdag 17. juni fra 1100 til 1700 inviterer 25 frivillige organisasjoner og lokale kunstnere deg til en heidundrende festival på nedre del av Strømsø, ved Gyldenløve Brygge, Tangenkaia og Bruparken. Drammen fotoklubb er én av organisasjonene.

Disse organisasjonene deltar:

Drammen Fotoklubb, Jasmin Cafe, Drammen Sportsfiskere, Buskerud RC Båtklubb, DNT Drammen og Omegn, Gyldenløve Kajakklubb, Gyldenløve Skuteforening, Hageselskapene i Drammen, Drammen Guideforening, Isbryteren Thor III, Drammen Sjøspeidere, Jasmin Kvinnenettverk, Drammen Sjømannsforening, Drammen Innvandrerråd, Røde Kors, Norges Blindeforbund, Blind Date Trio, Motorhistorisk Klubb Drammen, Norsk 2CV Klubb, Trevarefabrikken Kunstkollektiv, Drammen Skateboard Klubb, Ski og Ballklubben Skiold, Working Class Hero for Kids, Nærutvalget KD7 Strømsø og Tangenkaia Eiendom AS.

HER finner du informasjon om: Gyldenløve Bryggefestival

Working Class Hero festivalen tar over stafettpinnen fra 1700. Frem til ca. 0100 vil et utrolig «lineup» av lokale band gi deg en rockekonsert du ikke vil gå glipp av!

Det blir en dag med fylt med mange spennende aktiviteter for store og små, på land og vann. Kan hende finner du en aktivitet du får lyst til å begynne med, her er det bare muligheter.

Vi i DFK stiller bl.a. med historiske bilder av klubbens medlemmer gjennom 85 år og ønsker selvsagt at du får lyst til å lære mer om foto – og melde deg inn hos oss!

Ta med deg familien og kom. Dette er en sentrumsnær festival du kan gå eller sykle til.

Dette sier presse og media om festivalen.

Velkommen til Gyldenløve Bryggefestival!

Festivalansvarlige:
Torill Flyen Nærutvalget KD7 Strømsø